„A magyar internetes kereskedelmi piacon kulcsfontosságú a fizikai átvevőhely bizalmi szerepe”
Az idézet Várkonyi Balázstól származik, aki az Extrame Digital (edigital.hu) társalapítója. Tény az, hogy az elektronikus kereskedelemben ugyanolyan fontos a vásárlói bizalom, mint a hagyományosban. Azonban itt a vevő védtelenebbnek érzi magát. Ha nem megyünk el, az előbbi idézet előtt, már közelebb kerültünk egy jól működő, vevőorientált Webáruházhoz.
A magyar vásárlók, bizalmatlanok, ezt tapasztalhatja, mindaz, aki az internetes kereskedelemmel foglalkozik. A fizikai átvevőhely, tehát tényleg létfontosságú kellék. Magyarországon, az interneten vásárló közönség nagy része hajlandó akár vonatra szállni és személyesen átvenni egy terméket. Egy szakember szerint 10 vásárlóból 7 még mindig személyesen veszi át az interneten megrendelt terméket. Az a vállalkozás, ami nem igazodik a magyar vevők efféle igényéhez, az nem kalkulálhat nagy profittal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése