Pár cikkel ezelőtt, szóba került, hogy milyen fontos szerepe van a vállalat életében a hatékonyan működő ügyfélszolgálatnak. Ennek az ügyféltámogatásnak az online formáját valósította meg a MarkCon Csoport, akik innovatív fejlesztéseikért, múlt héten kaptak meg a Dél-Dunántúli Kereskedelmi és Iparkamarák Szövetsége 2007. évi Minőségi Díját.
A HELPsys online ügyféltámogatási rendszer kettős célt szolgál: egyfelől az ügyfeleket támogatja, akik saját maguk dönthetnek, az információszerzés módjáról; másfelől a cég belső működését segíti, a hatékony kommunikációval, és munkafolyamatok szervezésével.
A HELPsys rendszerben hat ügyféltámogatási modul található: Online chat, Problémafelvető, Megoldáskereső, Tudásbázis, Letöltések, Hírek.
A rendszer azonban egyéb izgalmas modulokkal is kiegészíthető. Ilyen például az sms értesítő modul, mely automata sms figyelmeztetést küld a munkatársak részére új problémajegyek érkezéséről, valamint a problémajegyek kiterjesztéseinek változásáról. Az olyan cégenek, akinek fontos munkatársaik mobilitása jól jöhet a Windows Moblie 5 vagy Pocket PC 2003 alkalmazás, mellyel az online ügyfélszolgálatot akár PDA-ról is irányíthatjuk. Továbbá a kommunikációt még hatékonyabbá tevő VoIP modul implementálása a rendszerbe elősegítheti az ügyféltámogatás hatékonyságának növelését vállalati oldalról.
Kiskereskedelmi e-boltok esetében talán annyira nem, de a B2B szektorban mindenképpen elengedhetetlen az SLA-k (Service Level Agreement) bejegyzése. Többek között ezt is támogatja a HELPsys rendszer.
Kétféle csomagban lehet megvásárolni a HELPsys-t. A Standard csomag és a Premium csomag között a fő különbség, a rendszer kezdeti előkészítéseiben, telepítésében van. Ha a Premium csomagot választjuk, akkor személyes interjúk alkalmával mérik fel a számunkra legmegfelelőbb szolgáltatásokat és még oktatásban is részesítenek minket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése