2008. február 17., vasárnap

Bevezetés, azaz mi is az E- Kereskedelem

Az E-kereskedelem (angolul e-commerce) mai világunk talán legnagyobb jelentőségű újítása a kereskedelem területén. Nagy jelentőségű, hiszen pénzt, anyagot mozgat, embereket hoz össze, értékel, bírál, és olyan új utak előtt nyitja meg az ajtókat, amikről eddig álmodni se mertünk volna.
Bárkiből pillanatok alatt lehet kereskedő. Nem szükséges üzlethelyiséget bérelni, alkalmazottakat felvenni.
Az Internet megnyitotta a termékek és szolgáltatások világát. Az információkat könnyen meg lehet találni, így néhány perc alatt összehasonlíthatók az egyes termékek árai a különböző árusító helyeken, megnézhetők a szállítási feltételek stb. Egyszóval kiválasztható a számunkra legmegfelelőbb kínálat. Az Interneten keresztül történő vásárlás lehetőséget ad sikeres vásárlásokra a legkülönfélébb nemzetiségű áruházakban, anélkül, hogy kitennénk a lábunkat az otthonunkból. Ráadásul mindezt nem korlátozza a nyitvatartási idő. A nap bármely órájában vásárolhatunk a kívánságunk szerint. Az Interneten keresztül szinte mindent megtalálunk, amit csak akarunk, árut és információt, szolgáltatást és szórakozást egyaránt.

1 megjegyzés:

Ákos írta...

Jó kis téma. Van róla mit írni. Remélem a felhasználói, vásárlói szempontok is figyelembe lesznek véve